Gårdagen!

Sorry för att jag inte bloggade igår för jag kom hem sent o så sov jag hos Emma! :D
Men iaf igår så gick vi ditt men när vi kom dit så var de slut -.- o de var skiiit kalt så vi gick in i coop o köpte godis hahahah FETTOS! :D
aa sen så gick vi t donken o åt så hände massa saker där hahahahah :D de var skit kul för de kom in en bög o köpte mat o satte sig mitt emot oss o jag dooog av garv för han såg fett rolig ut hahaha :D
hehe aa sen så gick vi hem t emma o jag,tuva o emmas kille sov där skiiit kul för jag skrattade hela tiden för hennes kille är såå jävla skön aso rolig haahhahaha :D
juste när emma fyllde år så fick hon en jätta ballong så vi blåste upp den o lekte med den ( misstolka nt) hehe o jag tog sönder ett glass oupssii ;$ sorry emma :*
men iaf när vi vakande så ville emma bada haha :D så vi hade fett kul i hennes badkar haha :D aso jag tycke faktiskt att emma borde bli en Hollywood Fru för hon fixade frukost t alla :D söööwtiis! :D
sen så typ vid 2? så gick jag hem haha tråkig jag är :P
men nu måste jag välja kläder tills fotograferingen kmr bli lika ful som förra året -.- log fett mkt hahah såg helt överlycklig ut -.-  men nu får ni se bilderna från igår o idag tog inga bilder på mej!
ENJOY! ♥


hehe ballogen o tuva!


emma o hennes kille loca :D


HAHA SER NI ORDET? :D


NAAAWW!


SÖTNOSEN!

PUSS!


Kommentarer
Postat av: iiiden med 3 i

ha en bra söndag!

2011-09-25 @ 15:11:11
URL: http://iiiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0