Euuww!

Var nyss ute med mathilda o alexandra så hör vi att någon ropar:
Vanessa!Mathilda!Alexandra!
så vi vänder oss om så ser vi michel ( alla typ gillar han :s )
men aa så vi stannade så gick vi med han o pratade hehe ;)
sen så gick vi t hans träning så väntade vi på han, a och vi alla frös som fan!
så vi ser 3 killar som spelar fotboll o mathilda ba: vi frågar dom om vi får vara me. :)
jag ba: äru dum elläh? hon ba: neej? ;)
haha så hon frågade o dom sa ja så vi spelade fotboll i typ 1 tim? sen så slutade han så
sa vi t killarna att vi måste dra så vi gick lite så ropade dom på oss men vi bara fortsate gick
så busvisslade ngr 96:or haha vi typ dog av garv :D
men sen så gick vi elr typ sprang från killarna o dom sprang efter? :S
så vi stannade o ba: Aso va fan vill ni?
dom ba: aso ni är så jävla snygga, vill ni bli tsm med oss?
haha vi dooog av garv sen sa vi neej men sen såg vi sebbe ( vårat ex haah )
så vi gick med han o pratade så vågade nt killarna följa efter längre haha :D
men vi gick under en tunnel så skrek mathilda då skrek jag oxå haha o tro mej jag skiker högt så
sebbe ba kollar på oss o asgarvar hahaah :D
men de var iaf skit kul idag :D
men måste fan soova nu för jag käner nt mina fötter :(
bloggar när jag vaknar ;)
Puss!



( tog bara nån random :s )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0