Bästa på att blogga!

Whoppsii! :s
har nt bloggat på flera dagar haha :D
men i fredags så har mathilda o alexandra sovit över hos mej!
sen igår så sov jag hos emma och vi shoppade sen när vi kom hem satte vi på en film o senare vid 11 då ville emma gå ut o träffa Tj ( ingen av oss vet vad han heter igentligen :s )
då ville han gå t kyrkogården haha han skrämde livet ur mej haha aso när vi var på väg att möta han så måste man gå igenom en skog så jag o emma gick helt normalt så vände jag mej bakåt o ser skor o ben bakom eett träd så jag skriker o springer ifrån emma så hon kollade bakåt o såg inget sen så sprang hon efter mej o skrek hahaha :D men han som var bakom trädet de var Tj -.- hehe han försökte skrämma oss haha LYCKAT!
sen satte vi oss på en bänk på kyrkogården så flyger de ett ekollon aa så emma kollar bakåt fast de va ingen där då sa Tj: det kommer ifrån trädet. Emma sa: Nej. det är inte några ekar här. hehe så jag o emma blev rädda o sa till Tj att vi skulle gå heeh de va isf skit roligt igår! :D
men igår så shoppade vi oxå haha så jag o emma puttade varann lite hit o dit så emma har värsta såret på bröstet hahaahahhah :D men vi ska ut nu så bjuder på en bild från igår!
Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0