Aso shit har aldrig skrattat så mkt i hela mitt liv!

Assooo omgg jag o bella satt i soffan så ringer de o telefonen låg i köket
så jag o bella kollar på varann så jag börjar springa så bella hoppar över soffan o hon ramlar o
typ sparkar i en stol? hahaah va fan bella! när jag kmr från sidan så ligger hon
på marken o hon skriker så jag börjar asgarva hon ba: KÄÄÄFTEN!
då garvar jag ännu mer för hon såg helt cepe ut hahaahah :D
hahahah o vi två ligger på golvet o döör av garv så knacker de på dörren, gissa vad som hände då? ;)
hahaah båda springer t dörren o vi knuffas på vägen dit hahah vi är fan galna!
men sen när vi öppnar så var de Raffe o lisa haha raffe ba: har ni fest elr? för
vi hade högsta volymen o dansade o så ;)
vi ba: haha neej vi bara dansar o så du vet tjejkväll? ;)
hahaah men just nu så är bella ute med hunden så nu ska vi kolla på Jacobs nya film! :D
bloggar när den är slut!

Puss!




Såå söt fast ****** är mkt sötare! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0